Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne GNIAZDO

Forum dyskusyjne WTG GNIAZDO
Teraz jest 22 wrz 2019, 08:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sie 2019, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Szanowni,

Ponieważ jest to mój pierwszy post na tutejszym Forum, pragnę przywitać się z Wami i poprosić o wyrozumiałość przy ewentualnych potknięciach :wink:

Do rzeczy. Poszukuję aktu małżeństwa mojego 2xpradziadka Tomasza Jankowiaka, ur. 9.12.1848 r. we Wroniawach i Augustyny Durzyńskiej(Dużyńskiej), urodzonej pomiędzy 1847, a 1850 rokiem w Kębłowie (cywilne i kościelne akta jej zgonu z 1883 roku podają różny wiek). Małżeństwo prawdopodobnie zostało zawarte w Kębłowie, przed rokiem 1879 - o czym świadczą akta urodzin dzieci (Franiszek w r. 1879, Józef w r. 1882). Cały wątek łatwo prześledzić na portalu BaSIa.

Przejrzałem dostępne w AP Zielona Góra duplikaty małżeństw za lata 1865-1873. Brakuje jednak roku 1874. Akta USC Kębłowo także przejrzane, jednak jak wiemy, rok 1874 to dopiero początek obowiązywania ustawy o USC...

Za każdą wskazówkę będę niezmiernie wdzięczny.

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Ostatnio edytowano 31 sie 2019, 13:09 przez Jitter, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 12:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Witamy Cię serdecznie na Forum WTG.
Zapewne uzyskasz tutaj pomoc, jednak zwróć uwagę na panujący na Forum zwyczaj.
Podpisujemy swoje posty, jest to miłe i wiesz z kim prowadzisz wirtualną rozmowę.
Podpis na stałe możesz ustawić w profilu użytkownika, tam gdzie na stałe wstawiłeś nazwiska z kręgu Twoich poszukiwań.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
@DankaW witam serdecznie i dziękuję za wskazówkę.

Poprawiono :-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
To miło Rafale, że nie odebrałeś tej wskazówki jako uszczypliwości.
Kębłowo jest mi o tyle bliskie, że na początku XX w. w kębłowskiej leśniczówce mieszkała siostra mojej Babci, której mąż był tam leśniczym państwowym.
Mam kilka zdjęć z tego okresu Ich życia.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2013, 23:02
Posty: 35
Lokalizacja: Kębłowo/Zbąszyń/Przemęt
Dzień dobry,
Kębłowska leśniczówka to niezwykle interesujący temat. Zbieram materiały do historii lasów z terenu Nadleśnictwa Wolsztyn, w którego skład wchodzi Leśnictwo Kębłowo. Czy mogę czegoś bliżej się dowiedzieć na temat siostry Pani babci? Czy była może żoną leśniczego Jana Królaka (1920-1928) czy Jakuba Górskiego (1928-1953)? Czy fotografie będące w Pani posiadaniu zawierają obrazy lasu, leśniczówki bądź umundurowanych leśników? Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
kkotlar napisał(a):
Dzień dobry,
Kębłowska leśniczówka to niezwykle interesujący temat. Zbieram materiały do historii lasów z terenu Nadleśnictwa Wolsztyn, w którego skład wchodzi Leśnictwo Kębłowo. Czy mogę czegoś bliżej się dowiedzieć na temat siostry Pani babci? Czy była może żoną leśniczego Jana Królaka (1920-1928) czy Jakuba Górskiego (1928-1953)? Czy fotografie będące w Pani posiadaniu zawierają obrazy lasu, leśniczówki bądź umundurowanych leśników? Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny

Trochę wchodzimy w "paradę" Rafałowi, zatem napiszę, że leśniczym był wujek Jan Królak.
Mam las, mam leśniczówkę i mam wujka w mundurze. :)

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2013, 23:02
Posty: 35
Lokalizacja: Kębłowo/Zbąszyń/Przemęt
Rewelacja!
Aby więc nie wchodzić w "paradę'... wysyłam informację mailem :)

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
O, proszę - przy okazji wykiełkował nam nowy, kębłowski temat ;-) Cieszę się Waszym szczęściem i mam nadzieję, że z pomocą zacnych ludzi niebawem dołączę do tegoż grona uszczęśliwionych, samemu przy tym nie pozostając biernym w działaniach :-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2013, 23:02
Posty: 35
Lokalizacja: Kębłowo/Zbąszyń/Przemęt
A więc, aby i wilk był syty... spieszę donieść, że w swoim "kębłowskim" drzewie mam 12-tu Jankowiaków. Wszyscy oni są spokrewnieni w jakiś sposób z rodem Kotlarskich. Niestety nie ma wśród nich Tomasza... ;)

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Znani mi do tej pory "moi" Jankowiakowie z kolei sparowali się w Kębłowie z rodem Durzyńskich/Dużyńskich ;-) Będziemy w kontakcie, gdyby zdarzył się po mojej stronie wątek z rodem Kotlarskich :-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Jitter napisał(a):
... Poszukuję aktu małżeństwa mojego 2xpradziadka Tomasza Jankowiaka, ur. 9.01.1848 r. we Wroniawach i Augustyny Durzyńskiej(Dużyńskiej), urodzonej pomiędzy 1847, a 1850 rokiem w Kębłowie (cywilne i kościelne akta jej zgonu z 1883 roku podają różny wiek). Małżeństwo prawdopodobnie zostało zawarte w Kębłowie, przed rokiem 1879 - o czym świadczą akta urodzin dzieci (Franiszek w r. 1879, Józef w r. 1882). Cały wątek łatwo prześledzić na portalu BaSIa.

Przejrzałem dostępne w AP Zielona Góra duplikaty małżeństw za lata 1865-1873. Brakuje jednak roku 1874. Akta USC Kębłowo także przejrzane, jednak jak wiemy, rok 1874 to dopiero początek obowiązywania ustawy o USC...
Za każdą wskazówkę będę niezmiernie wdzięczny.
Robercie.
W LB parafii Kębłowo str. 36, wpis 105 zapisano:

Dnia 09 grudnia 1848 r. o godz. 11 w nocy we Wroniawach urodził się
Tomasz
s. Wincentego Jankowiaka i Wiktorii [ z d. prawdopodobnie Nitschke]
chrzest 10 grudnia 1848 r. w Kębłowie
chrzestni: Mateusz Wodarczak i Rozalia Kozłowska

W styczniu nie ma urodzenia żadnego Tomasza.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Droga Danuto, to ten Tomasz - syn z zawartego w 1845 roku małżeństwa pomiędzy Wincentym Jankowiak i Wiktorią z d. Nitschke alias Niczke alias Nićka. Innego Tomasza w roku księdze chrztów kębłowskiej parafii za rok 1848 nie znalazłem.

Datę styczniową podałem, ponieważ zarówno w akcie drugiego małżeństwa zawartego w Kuźnicy Zbąskiej (Hammer) z wdową Agnieszką Rozynek z d. Puterczyk (źródło: https://szukajwarchiwach.pl/53/1885/0/3/29/str/1/2/15/vpGMU9Xu2UfauDr3H3leDg/#tabSkany ), jak i akcie zgonu sporządzonym w USC Zbąszyń w dniu 10.06.1926 roku (wiek 78 lat i 5 msc.) figurują zapisy sugerujące, że Tomasz urodził się we Wroniawach w styczniu 1848 roku. W samej księdze chrztów de facto figuruje data urodzin 9.12.1848 roku. Dziwne to, ale podobno nie takie historie świat genealogii widział ;-)

Historia jest o tyle ciekawa i tragiczna zarazem, ponieważ Tomasz zawiera swoje pierwsze małżeństwo w Kębłowie ze wspomnianą na początku Augustyną Durzyńską - szacunkowo przed rokiem 1879. Swoją drogą prawdopodobnie jego młodszy brat, Piotr Jankowiak pobiera się tutaj prawdopodobnie z siostrą Augustyny - Marianną Durzyńską, dn. 1.10.1871 roku (ten akt posiadam).

Z kolei z małżeństwa Tomasza i Augustyny rodzi się dwójka dzieci - Franciszek (1879) i Józef (1882). Dnia 16.04.1883 roku umiera w Kębłowie Augustyna, a 3 tygodnie później, dn. 2.05.1883 roku umiera ich pierwszy syn - Franiszek.

Tomasz ponownie żeni się - z wdową Agnieszką Rozynek z d. Puterczyk, dn. 22.09.1883 roku w Kuźnicy Zbąskiej (Hammer). Tydzień wcześniej, bo dn. 15.09.1883 roku umiera już w Kuźnicy Zbąskiej drugi syn z pierwszego małżeństwa - Józef.

Dnia 12.08.1884 roku Tomaszowi i Agnieszce rodzi się Jan Jankowiak, późniejszy Powstaniec Wielkopolski i mój pradziadek zarazem. Dlatego własnie tak bardzo cenny dla mnie jest akt małżeństwa Tomasza i Augustyny, którego bezskutecznie od kilku miesięcy szukam :-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Ostatnio edytowano 31 sie 2019, 13:27 przez Jitter, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 00:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Jitter napisał(a):
... W samej księdze chrztów de facto figuruje data urodzin 9.01.1848. Dziwne to, ale podobno nie takie historie świat genealogii widział ;-)
DankaW napisał(a):
Robercie.
W LB parafii Kębłowo str. 36, wpis 105 zapisano:

Dnia 09 grudnia 1848 r. o godz. 11 w nocy we Wroniawach urodził się
Tomasz
s. Wincentego Jankowiaka i Wiktorii [ z d. prawdopodobnie Nitschke]
chrzest 10 grudnia 1848 r. w Kębłowie
chrzestni: Mateusz Wodarczak i Rozalia Kozłowska

W styczniu nie ma urodzenia żadnego Tomasza.

Hmm,
podane przeze mnie źródło informacji pochodzi właśnie z samej księgi chrztów parafii Kębłowo,
nie ma tam zapisu , że Tomasz urodził się 09-01-1848 r.
Jest taki zapis, jaki zamieszczony jest w cytacie, a ten jest zgodny z Twoją wiedzą.
Chyba dopiero w niedzielę czas pozwoli mi szukać dalej.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 08:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Rafale,
poniżej masz dwa potwierdzenia zapisów w księgach Kębłowa,
że Tomasz urodził się 09 Decembris 1848 r.

Obrazek Obrazek

W księgach nie ma daty urodzenia 09-01-1848 r.

Zwróć uwagę jaka była świadomość żyjących wówczas ludzi, sam Tomasz podał nieprawidłową datę urodzenia, a ponad to nie znał nazwiska rodowego matki (w akcie ślubu go brak)

Akty zgonu wnoszą wiele informacji, jednak nie można ich przyjąć jako pewnika, ponieważ są podawane przez rodzinę lub obcych, sam zainteresowany już nie mówi.

Edit: poprawiłam imię z Robert na Rafał.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Ostatnio edytowano 31 sie 2019, 14:27 przez DankaW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Danuto, wszystko jak najbardziej zgadza się :-)

Pisaliśmy do siebie w niewielkich, bo kilkuminutowych odstępach czasowych. Przeczytawszy powtórnie swój wpis zauważyłem błąd co do zapisu miesiąca i zrobiłem jego edycję.

W pełni zgadzam się z Tobą w kwestii świadomości ludzi i ścisłości przekazywanych urzędnikom danych. Z uwagi na ten fakt wnioskuję, że genealogiczne poprawniej jest posługiwać się datą urodzenia z LB. Edytuję zatem również post otwierający wątek.

Przepraszam najmocniej za zamieszanie, jakie spowodowała ta pomyłka :oops:

PS: Jeżeli to nie problem, pozostańmy przy imieniu Rafał ;-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 14:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Jitter napisał(a):
... PS: Jeżeli to nie problem, pozostańmy przy imieniu Rafał ;-)

Bardzo przepraszam.
Pomyłka w Twoim imieniu to efekt zbyt krótkiego snu. :(
Już poprawiam.

Przy okazji pisania - szukam dzieci Wojciecha Durzyńskiego i Józefy z Zielezińskich, jak dotychczas odszukała 7 aktów + Augustyna, której nie mogę zlokalizować.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Droga Danuto, jestem Tobie wdzięczny za poświęcenie czasu. Augustyny także nie potrafię namierzyć - do tej pory zlokalizowałem trójkę dzieci Wojciecha i Józefy: Mariannę (61/1844), Michała (96/1847) i Jana (51/1849).

Akt cywilny zgonu 9/1883 wskazuje, że wg zgłaszającego Tomasza, Augustyna zmarła 16.04.1883 roku w wieku 36 lat.
Wpis w księdze parafialnej 24/1883, wskazuje że w tymże dniu śmierci Augustyna miała 33 lata.

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Jest, jest Augustyna, ależ się schowała.
Urodziła się 13-08-1840 r. w Kębłowie, czyli była najstarsza z rodzeństwa.
Zgony sprawdziłam do 1862 r.

Obrazek

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 20:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
:shock: :shock: :shock:

Droga Danuto, chapeu bas!

Jakże ostrożnym należy być przy interpretacji zapisów... 33 lata, 36 lat, a jednak 42 lata!

Po roku 1862 można spodziewać się już małżeństw, ale sprawdzę na wszelki wypadek dalsze LM.

W przypadku ożenku Tomasza będzie to zapewne zdecydowanie późniejszy okres.

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Cieszę się, że pomogłam ruszyć z miejsca.
Jak będziesz potrzebował pomocy - pisz, zapewne Forumowicze pomogą.
Powodzenia w dalszych poszukiwaniach :!:

Pra ...babkę Wiktorię Nitschke masz w parafii Wolsztyn

Jeszcze coś na dobry "genealogicznie" jutrzejszy dzień.

Obrazek

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 wrz 2019, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Droga Danuto, ogromna wdzięczność z mojej strony za zadanie sobie fatygi i sporządzenie wywodu! Jak mogę się Tobie zrewanżować?

Wrodzona chęć uczenia się podpowiada mi, by zapytać Ciebie o powód skierowania swoich kroków przy poszukiwaniu chrztu Wiktorii do parafii Wolsztyn. Owszem, jest to - podobnie jak par. Obra i Gościeszyn - parafia sąsiednia. Mało tego, widnieją tam pojedyncze wpisy dotyczące osób z Wroniaw, co jest dla mnie, początkującego, w ogóle zaskoczeniem. Doświadczenie? ;-)

PS: Czy Twoim zdaniem mąż Wiktorii - Wincenty Jankowiak mógł przyjść na świat we Wroniawach, raczej w roku 1816 (wpis nr 5 w kębłowskiej LB), zamiast w roku 1819 (wpisu nie odnalazłem)?

Jeszcze raz dziękuję za genealogicznego "kopa"! :-)

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 wrz 2019, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Rafale,
na Forum pomagamy sobie bezinteresownie!, (poza nielicznymi wyjątkami, uważaj, - nie pytaj mnie).
"Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma ..." - my mamy na tle genealogii, historii naszego regionu i pomocy potrzebującym, która do nas wraca.

W genealogi, jeśli masz datę "około", przyjęte jest, że należy szukać +/- 5lat, co daje razem 10 lat.
W przypadku Augustyny jak Sam widzisz, należało przyjąć +/- 10 lat. Nie ma reguły.
Bywa i tak, że nie odszukamy aktu w ogóle, ksiądz po prostu go nie zapisał.

Co do Jankowiaka, oczywiście że tak może być.
Durzyński wg mnie, pochodzi z parafii Obra.
Za jaką godzinkę sprawdzę i napiszę.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 wrz 2019, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2009, 17:30
Posty: 3050
Przepraszam, dopiero czas mi pozwolił na zajęcie się poszukiwaniami.

Wincenty Jankowiak w akcie małżeństwa z Ludwiką Nitschke (1845 r.) ma zapisane, że jest z Wroniaw (Ludwika także z Wroniaw).
Lata oczywiście się nie zgadzają (26 l.), ale o tym pisałam wyżej.
W 1819 r. rodzi się Wincenty, ale o innym nazwisku,
zatem ten Wincenty urodzony 22 stycznia 1816 r. we Wroniawach z Józefa i Marianny z d. Stępczyńska, musi być Twoim Wincentym.

Wojciech Józef Dużyński urodził się 01 kwietnia 1820 r. w Obrze, a jego matką była Elżbieta Durzyńska.
Chrzest odbył się dnia 03-04-1820, chrzestni Kazimierz Tomaszewski i Franciszka Durzyńska, oboje z Obry.

_________________
Pozdrawiam Danka
w.danka.w@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 wrz 2019, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2019, 15:14
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Danuto,

Twoja wiedza i chęć pomocy rzuciła wiele światła na zagadnienie oraz wskazuje bardziej rozproszony, niż pierwotnie wydawało mi się charakter poszukiwań przodków Tomasza i Augustyny. Dużo innych wniosków płynie z tej nauki. Mam nadzieję, że kiedyś odnajdę ich akt małżeństwa, który piękną klamrą zepnie tą gałązkę drzewa.

Jeszcze raz pięknie dziękuję!

_________________
Pozdrawiam, Rafał
Poszukuję przodków i potomków rodzin:
Jankowiak: Zbąszyń, Kębłowo, Wroniawy
Bładyko: Zbąszyń, Lebiedziewo /Mołodeczno/, Dzierwiele /Wojstom/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL