Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne GNIAZDO

Forum dyskusyjne WTG GNIAZDO
Teraz jest 28 mar 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 04 mar 2018, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sty 2017, 21:46
Posty: 34
Witam,
poszukuję informacji na temat Leona P. Filipowicza?, byłego "narzeczonego" mojej babci.
Chciałabym tylko ustalić poprawne nazwisko i ewentualnie dowiedzieć się, co się z nim stało po IV.1941 r.

Jestem posiadaniu kilku fotografii z roku 1940 i 1941 - zdjęcia na rewersie noszą osobistą dedykację bądź informację o lokalizacji: Stawiszyn, Skrajnia Rychnowska, wieś Janków...
https://photos.google.com/share/AF1QipP ... 5tbnl1N19R


Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

_________________
Pozdrawiam,
Izabela

poszukuję rodziny: Leszczyńskich, Lisy (Kalisz, Pleszew i okolice), Górznych i Jurkiewicz (Grodzisk Wlkp i okolice), Słaboszewskich (Jarocin, Cielcza i okolice) oraz rodzin z nimi spokrewnionych- Maliński, Gogolewski, Neumann, Sobczak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 mar 2018, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2007, 08:22
Posty: 2661
Lokalizacja: Poznan
Sprawdz prosze ten link, kliknij na szukaj w bazie i wpisz nazwisko i imie.
http://www.straty.pl/
Ja odczytuje na jednym zdjeciu nazwisko Filipowicz i takie wystepuje w tej bazie.

_________________
Hania
___________________________
Poszukuje aktu urodzenia Franciszek Thym, Tym, Timm, Timme, Thiem urodzony przed 1780 rokiem, zawod:młynarz

Haplogrupa V

Magiczne slowa: Prosze, Dziekuje, Przepraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 mar 2018, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sty 2017, 21:46
Posty: 34
Haniu,
straty.pl przeglądałam, ale żaden mi nie pasuje.