Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne GNIAZDO

Forum dyskusyjne WTG GNIAZDO
Teraz jest 17 sie 2018, 14:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 03 lip 2018, 17:48 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2016, 17:06
Posty: 26
Witajcie.
Mam problem z rejestracją konta na family search. Kilka razy próbowałem założyć konto. Nie przyszedł żaden linka aktywacyjny na moją skrzynkę. W spamie też nie ma.
Będę wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, 21:51
Posty: 290
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Cytuj:
Mam problem z rejestracją konta na family search.

Może nie podałeś pełnego adresu łącznie z tym co za znakiem @? Bo nie sądzę żebyś pominął któreś z wymaganych pól.

Pozdrawiam,
Roman


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 18:25 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
a ja nie mogę wejść w katalogi, i to już z 5 dni.
Wcześniej wielokrotnie z nich korzystałam .


Ewa M
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, 21:51
Posty: 290
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Cytuj:
a ja nie mogę wejść w katalogi, i to już z 5 dni.


Może ten adres pomoże?

https://www.familysearch.org/catalog/search

Pozdrawiam,

Roman


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 19:31 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
też nic . Po naciśnięciu Catalog , nie wchodzi się dale aby wpisać miejscowość .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 19:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, 21:51
Posty: 290
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Cytuj:
też nic . Po naciśnięciu Catalog , nie wchodzi się dale aby wpisać miejscowość .

Nie bardzo rozumiem kłopot. Podałem adres wyszukiwarki FS. Teraz w rubryce Place wpisujemy interesującą nas miejscowość.
Jak prawidłowo wybierzemy to naciskamy przycisk Search i powinniśmy przejść dalej.

Roman


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
Page Not Found

We are sorry, but the page you requested is no longer available. If this was a record, the record may have been removed. If you arrived here from a bookmark, please delete your bookmark.

Feel free to use any activity from the menu above to continue your family history.
katalog się nie otwiera
Ewa M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, 21:51
Posty: 290
Lokalizacja: Brzeg Dolny
To może należy spróbować wyczyścić historię przeglądania. Jak to nie pomoże to skorzystać z innej przeglądarki.
U mnie działa jak należy Mam Windows 7 i przeglądarkę Chrome.

Roman


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 20:42 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
Ja również mam Windows 7 i przeglądarkę google Chrome. Weszłam z innej strony na przeglądarkę i zadziałał FS -Cataog .
dziękuję
Ewa M
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 21:05 
Offline

Dołączył(a): 07 cze 2013, 22:32
Posty: 644
Lokalizacja: Konin
Ewo
Z jakiej strony weszłaś, że zadziałał Ci FS Catalog?
Ja od paru dni też nie potrafię wejść na stronę, a dotąd nie miałam problemów.
Korzystałam z tego linku, a teraz pojawia się całkiem inna strona, z której jakoś nie mogę dalej ruszyć (kiepski ze mnie informatyk).
https://www.familysearch.org/catalog/search

_________________
Pozdrawiam, Danuta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 21:31 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
na komputerze masz START i tam masz wszystkie wgrane programy , i tam wybrałam Google Chrom. I z tego weszłam na FS i ponownie trzeba się zarejestrować-zalogować . Wcześniej miałam na pulpicie , i tak wchodziłam . Za bardzo nie rozumiem dlaczego tak jest . Spróbuj . Powodzenia

Ewa M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lip 2018, 21:48 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2017, 19:38
Posty: 64
Ta strona nie obsługuje bieżącej wersji przeglądarki sieci web. Aby uzyskać możliwie najlepsze doświadczenie korzystania z naszej strony zaleca się uaktualnienie do nowszej wersji lub zainstalować inną przeglądarkę .
Taki jest komunikat po polsku .


Ewa M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lip 2018, 17:44 
Offline

Dołączył(a): 07 cze 2013, 22:32
Posty: 644
Lokalizacja: Konin
Ewuniu, dzięki
Ja chyba mam Mozillę Firefox, poczekam na powrót i pomoc domowego informatyka :wink:

_________________
Pozdrawiam, Danuta


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL